خودشیفتگی

و از نشانگان خودشیفتگی ، این باشد که آهنگی گوش دهیم و حس کنیم شخصی با شنیدن این آهنگ یاد " ما " می افتد!!!

:-D

مثلا یکی از این آهنگها: نشد که از دلم... جدا کنم تورو  ... ( محسن چاووشی!)

هرکاری میکنم شکل خنده رو نمتونم بذارم. بهرحال یادتون باشه بلاگ اسکای،بی شعور است!

شمام انقد به من نخندین! ما این طوری هستیم که یاد خودمون می افتیم از دل دیگران!!!!

نظرات 26 + ارسال نظر
هیسسس یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 18:51 http://hist.mihanblog.com

حالا شما خودتو ناراحت نکن،
شاید اوشونم به شما فکر کرده است
اصلا شاید همین آهنگ را مانند شما گوشیده و شما را ....


ببین من چقد مهربونم، یاد بگیر

خدا خفه ت نکنه!!!
من میدونم خیلیا با شنیدن اهنگ یادم می افتن فقط ادرس دقیقمو ندارن!!

دکتر یونس جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 23:21

دکتر جان به حالتی گفته میشه که یه کیف گنده دستته و یه کیسه کتاب هم روش و هی کتاب از تو کیسه در میاری چند برگ میخونی ، غش غش میخندی یا میری تو فکر یا اندوهگین میشی و بعد میری سراغ کتاب بعدی.. به این میگن "ورق خور کردن"!
با کمال معذرت یه عبارت سخیف دیگه هم هست که البته من نساختمش فقط شنیدم:" سگ خور کردن": یعنی یهو از وسط کتاب باز کنی یهو تا تهش رو بخونی با زجر و بدبختی چون نمیدونی اول کتاب چی شده! یک جور از خود بیخودشدگی فرهنگی ست! زمان و مکان از دست در میره!
الان چرا نمیشه کامنت خصوصی گذاشت؟ بچه ها حرف بد یاد میگیرن! مقصر شمایی.

هااا! راس می گیا! تقریبا قابل حدس بود!!
اصطلاح سگ خوری رو درباره ی فیلم خیلی احرا کردم! ینی از وسط فیلم نشستم تو سینما، و به زور سعی کردم بفهممش! بعد نیمه ی اول فیلمو در سانس،بعدی دیدم و فهمیذم چی به چی بوده!!!
خودم هم یه اصطلاحی دارم ب اسم بزخوانی! واسه کتابهای درسیه.
نگران نباش! ما اینجا بچه نداریم !! همه هم تربیتاشون کامل شده!!

مینو جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 20:58 http://pelake17.blogfa.com

احوال خانوم پزشک؟
دیدی؟تا افتادم به درس خوندم خواستگار اومد...فکرم درگیر شده
شما خوبی؟اوضاع خوبه؟
+خیلیییییییییییییییی دلم پزشکی میخواد
موفق باشی و سلامت و شاد در پناه خدا...

اره فکر که درگیر بشه دیگه راحت نمیشه خوند! ولی هرچی خیر و صلاحه. تا کنکور سال دیگه خیلی وقته... تکلیف این ماجرا رو.مشخص کن بعد بشین به خوندن ایشالا!

mahi siah جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 20:35 http://mahi-siah.blog.ir/

بیا و یک پست جدید بزار تا من یک نظر جدید بزارم:))

حرف ندارم! ینی حرف دارم اما زبانم در دهان باز بسته ست!!!
تو بیا نظر جدید بذار! مگه چی میشه؟!!

پزشک فارغ التحصیل پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 10:50

سلام.
ممنون از بازدیدتون....
پس پیه قضایای وبلاگی....بلاگفا و بلاگ اسکای.......به تن شما هم مالیده شده؟

سلام.
بدجووووور!
هرچند بلاگفا بهتر بود! لااقل مطالبتو نمی پروند!

معلوم پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 01:25

نهههههههههه تو رو خدا شما دیگه منو از چشمتون نندازید
من خیلی تنهام . اگه شما هم بندازینم دیگه میشکنم.
اصن یه نفر منو از چشاش ننداخت هم رزیدنتی قبول شد,هم شد,رئیس الروئسا و هم کیلیلیلیلیلی

باشه حالا! مرد خو گریه نمیکنه! مرد برای هضم دلتنگیاش، گریه نمیکنه قدم میزنه!

معلوم الحال چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 20:58 http://www.daneshjoyezaban.mihanblog.com

سلام رئیس
اونقدر خوشیفته شدی که دیگه پست نمی ذاری؟
یه نفر اینطوری بود هم پست ریاست رو ازش گرفتن هم رزیدنتی قبول نشد هم شوور گیرش نیومد

از چشمم افتادی!
دیگه برو خودتو پیدا کن!

مضراب چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 18:38

http://2nafare.com/%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D8%AE%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%81%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%DA%A9%DB%8C%DA%A9/

این طرز تهیه خمیر فوندانت هست عزیز. من که دفعه اولم بود استفاده می کردم و خیلی اذیت شدم خمیره یه جورایی شُل بود حالت نمی گرفت. البته من خمیر رو آماده از لوازم قنادی خریده بودم وقت نداشتم خودم درست کنم. بسته نیم کیلویی ترکیه ای اش 13 تومنه. سفیدش رو بگیر و با رنگ غذا هر رنگی دوست داری درست کن و استفاده کن:)

دست گلت درد نکنه!
فعلا تا دو ماه گیرم. ایشالا بعدش میام تو کار هنرهای خانمانه!

مضراب چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 12:31

هع؟ نظراتم که فعاله! فقط خصوصیه!!!

جدااا؟؟؟!!!!

مضراب سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 13:24

آپیدم عزیز دوست داشتی بیا بخون. ترسیدی به من چه.

قبل ازینکه بگی خونده بودم خانوووم!
ولی نمیشد کامنت بذاریم!

بیوتن سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 00:28 http://bivatan-e.blog.ir

راخ حلام عندش میباشند. چیه خب. ببشخید اینقدر خود بنده خدایش را اذیت ننمو خب . دوست داره بنده خدا تو نیز دوستش بدار. کم ماها را اذیت بنمایید اهمان میگیرتتان ها! گفته باشیم . والا بقرعان!
شما هر وقت خواستی خصوصی برات میذارم ببین چه شیرزنی اذت بسازم!
+آره جون خودت تو گفتی شب مثل مرررررد میخوابی منم باور کردم.
شب راحت نیست خانوم دکتر ما خودمون عاخرشیم!!! مارا رنگ ننما جان عامو!

حالا استاد! گفتیم واسمون کلاس بذارین ولی انتظار نداشتم یهویی این همه سوادتون رو ب رخم بکشین!!! والا بقرعان!
نه عاااامو! ازی خبرا نیس! من انقد خوووب میخوابم ک میل دارم مقداری از خوابم را به نیازمندان پیوند بزنم!!
راه حل مشکل بی خوابی ت و علت اصلیشم ک توی وبلاگ شخص شخیصتان به سمع و نظرتان رساندیم!
باشد که خوابی خوش نصیبتان گردد!

همطاف یلنیز دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 16:33 http://fazeinali.blogfa.com/

سلام سلام
یک دو سه
امتحان می کنیم
خوو به نظرم برای سی سالگی ات نظر داده بیدم و الان نمی بینمش!
شایدم این خودشیفتگی ات لوس شده و نظرات رو گلچین می کند! ها؟
راستی رئیس میشه بیشتر درباره این حس هفتم! توضیحات بدهی البته در حد سواد همطافی ها

سلام سلام!
امتحان خوبی،بود!!
به خودشیفتکی م ایراد نگیر! طفلکی بچه ی خوبیه! این جوری تربیت شده!!
جان رییس! جونم بگه واستون که خیلی سخته توضیحش! فقط یک خودشیفته میداند معنای حس هفتم را!!
( ممنون که یه لبخندی ب لبم اوردی... الان سخت محتاجش بودم)

الی یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 16:54 http://elhamsculptor.blogsky.com/

حتما یه حسی هست که اینطوری فکر میکنی

حتما حتما! شک نکن!

بیوتن شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 20:10 http://bivatan-e.blog.ir

:/
داشتم به حالت نرمال بر میگشتم پست ماه و ماهی را خواندم!
دقیقا بردی من را به همان حال قبل :((
بدبختیش اینه هرچی میخوای خودتو قانع کنی نمیشه! الان فکر میکنی دیگه بهش فکر نمیکنی؟ نه؟ فکر نکن باشه! ولی این واسه روزه! شب ببینم چند مرده حلاجی! نمیشه :(

اصلا هدف ظاهریم این بود ک اونا رو بنویسم برا دل خودم! اما هدف اصلی م این بود تورو ببرم به همون حال قبل!! که بحمدالله حاصل شد!
شب مثه مردددد میخوابم! شک نکن!

بیوتن شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 19:49 http://bivatan-e.blog.ir

خب شاید واقعا همچین چیزی هست! از کجا میدونی. اصلا من بجای تو باشم میرم بهش میگم ببین عامو! دوستم داری یا نداری؟ اگه داری این قرتی بازیا چی هست دیگه مثل بشر بیا حرفتو بزن :)) نیست که خودم استادم ملتفتی که گفتم راهنمایی هم بکنم.

داداش ! خیلی راه حلات اروپایی بود!!
ینی من شال و کلاه کنم برم بگم منو دوس داری یا نه؟! این که خودش داره روزی ده بار میگه!!
شما که استادی! کی به ما وقت میدی بیام در محضرتان کسب فیض کنیم؟!

mahi siah شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 15:22 http://mahi-siah.blog.ir/

:)))
جالبه

ممنونم!

Maryam h جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 13:41 http://words-world.blogsky. com

سلاااام عزیزجان
خودشیفته نیستی!! شاید دلت حقیقتو میگه
:)))))))
اینم خنده :))

سلام!
خودمم همین فکرو میکنم!!

Rojin پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 07:27 http://rojna.blogfa.com

منم این اهنگو دوست دارم، بلاگاسکای هم مثل بلاگفا بیشعور شد؟

بی شعععور بود! بیشتر از بلاگفا!
خوب که فکرش میکنم بلاگفا بی شعور نبود بدشانسی اورد!

حقوقدان چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 15:30

این هم خود نوعی سعادت اس

بله بله!
سعادتی،ست!
هر دم ازین باغ بری می رسد!!

مینو چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 11:24 http://malsha.blogfa.com

کاش خدا به دلت کنه
ارزو کن...دست های خدا پر از معجزه ست...

ان شااله!
خدا خیلی مهربونه...
من ک تجربه کردم هروقت تلاش کردم خدا بهتر از تلاشمو بهم داده.. شک نکن.

خوشبین چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 10:04

این، در واقع خودشیفتگی نیست، بلکه مزه مزه کردن نیازیست که بهرحال روزی باید برآورده شود.

اینم خودش حرفیه!
ولی من به حسم مطمینم! فراتر از خودشیفتگیه!

معلوم الحال سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 23:45 http://www.daneshjoyezaban.mihanblog.com

سلام رئیس
یعنی بندی تبصره ای پاراگرافی چیزی نداره اونا یاد ما بیفتن؟
اخه من یاد کسی نمیفتم فقط خسته ی خسته بغض می کنم و ادامه ی زندگی ...

ینی رییس گفتنت منو کشته!!
تو هم چشماتو ببند و حس کن کسی داره با یه اهنگی یاد تو می افته!! به همین راحتی!

رضوانه سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 17:43 http://khanevadeyearmani.mihanblog.com/

درووووود

خودشیفتگی ات را می ستایم!

مچکرم دوست من!

دکتر یونس سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 01:29

سلام دکتر. راستی یادم رفت بگم منظورم از مسیح بیمارستان مسیح دانشوری تهران بود. و لینکدین هم که همانا همان جای معروف است که متخصصین و اهل علم پروفایلشان را به نمایش میگذارند. واینکه اگر موجب رنجش شده ام با لحن خشنم ، معذرت میخواهم.

سلام. نه بابا چه رنجشی! دیگه لحن شوخی رو پس از عمری طنزپردازی میتونم تشخیص بدم!
اوکی!منم عضو لینکدین هستم اما سالی میشه بش سر نزدم!! ینی منم متخصص و اهل علم!!!

آوا دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 13:22 http://ava-life.blogsky.com

شما که متولد عروس فصلای سال هستی، اونم تازه سرگل ماههای سال بهمن....چرا اسمت آبانا؟؟؟
خب از این به بعد منم با شنیدن این آهنگ یاد شما میفتم....

عروس فصلها و سرگل ماه های سال رو خوب اومدی!! اما نام آبانا! چون اندیشه ی وبلاگ جدید در ماه آبان به ذهنم خورد و از طرفی از اسامی که به " ا" ختم میشوند خوشم میاد اسمم در تمام وبلاگهای قبلی هم ختم به " ا" میشدند.
ممنونم! پس باید یاد تو هم بیافتم که یاد من می افتی!!!

ا-م یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 22:39 http://engarnevesh.blogfa.com



معلومه خیلی از حال دلش خبر داریها



شاید این حرف چندنفر دیگه غیر از اون هم باشه ها

من اکنون درحال افزودن به میزان خودشیفتگیت هستم

نه عامو! خبر ندارم ولی حس هفتمم اینو میگه!! حس هفتم در افراد خودشیفته فقط کار میکنه!!!
اینم البته نکته ی خوبی بود! احتمالا افراد دیگری هم با این اهنگ و اهنگ های دیگه یاد ما میافتن!!! ٱه! کجایی جسم دیگرم؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.